שבוע לפיגוע: גדולי התורה חיזקו את ילדי הת"ת • גלריה

    נתי קאליש No Comments on שבוע לפיגוע: גדולי התורה חיזקו את ילדי הת"ת • גלריה

    שבוע לפיגוע בשכונת נווה יעקב: בת"ת 'לחם הביכורים' קיבלו בהתרגשות את גדולי התורה הגאב"ד הגאון רבי אלחנן פרץ וראש הישיבה הגאון רבי דוד אברהם שהגיעו לחזק את התלמידים • צפו בתיעוד

    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאות השבעה לטבח המחריד שאירע בליל שבת קודש בשכונת נווה יעקב בירושלים, בו נרצחו באכזריות שישה יהודים ועובדת זרה מאוקראינה, התקיים אתמול מעמד חיזוק מרומם ומרגש בשכונת נווה יעקב בירושלים, כאשר גדולי התורה הגאב"ד הגאון רבי אלחנן פרץ וראש הישיבה הגאון רבי דוד אברהם הטריחו את עצמם והגיעו יחד לביקור מיוחד בתלמוד תורה לבני אברכים 'לחם הביכורים' בשכונה.

    את פני גדולי התורה קידמו מנהל הת"ת הרה"ג רבי רונן כהן והיועץ החינוכי הרה"ג רבי משה חיוני שתחילה ישבו לשיחת התייעצות בענייני חינוך.

    לאחר מכן נכנסו גדולי התורה להיכל בית המדרש המפואר של הת"ת כאשר במקום נוכחים המוני ילדי החמד של הכיתות הגבוהות ז' וח', את דברי החיזוק הנחה בטוב טעם מנהל הת"ת,

    הרבנים נשאו דברי חיזוק לתלמידים ועמדו בדבריהם כי אם ה' לא ישמור עיר – שוא שקד שומר, וזכות תורתם של תשב"ר היא השומר האמיתי של נוה יעקב.

    כאמור, גם המפקח הזכיר בדבריו כי מדין קרובים אל החלל, הת"ת ראה חובה לעצמו לערוך מעמד חיזוק מיוחד בראשות גדולי התורה, ולא לעבור הלאה לסדר היום.

    עם סיום המעמד ליוו ילדי התלמוד תורה את גדולי התורה בדרכם אל הרכב, והתברכו מהם לעלייה בתורה ויראת שמים.



    0 תגובות